Συντήρηση ODME – Τεχνική Υποστήριξη – Προμήθεια Ανταλλακτικών
Το ODME είναι μια σημαντική και ευαίσθητη συσκευή τόσο για το πλήρωμα όσο και για τον ιδιοκτήτη του πλοίου. Ως τέτοια απαιτεί περιοδική συντήρηση και διαβάθμιση.
Συστήνουμε επιτακτικά στους πελάτες μας να χρησιμοποιούν εκπαιδευμένους και έμπειρους σταθμούς υπηρεσιών όπως οι δικοί μας. Επίσης, τους συστήνουμε να συνάψουν συμβάσεις υπηρεσιών ODME με αυτούς τους σταθμούς υπηρεσιών. Με τον τρόπο αυτό, ο ίδιος σταθμός υπηρεσιών θα συντηρεί τον ίδιο εξοπλισμό κάθε χρόνο, εμπλουτίζοντας έτσι την υποστηρικτική γνώση που απαιτείται για κάθε επιμέρους συσκευή του πλοίου ξεχωριστά και προσφέροντας, ως εκ τούτου, γρήγορη, αξιόπιστη και οικονομική υποστήριξη ODME. Αυτό συνεπάγεται, ότι ο ιδιοκτήτης του πλοίου θα έχει τον «δικό του» σταθμό υπηρεσιών ODME 24 ώρες το 24ωρο και θα γνωρίζει, επίσης, εκ των προτέρων, ότι μπορεί να λύσει τα προβλήματα ODME που προκύπτουν στα πλοία του γρήγορα, αξιόπιστα και αποτελεσματικά και με χαμηλό κόστος. Με άλλα λόγια, αυτό που λέμε είναι: Αφήστε μας να γίνουμε οι «εξωτερικοί» σας επιβλέποντες μηχανικοί ODME και να εργαστούμε για εσάς όπως και οι «εσωτερικοί» επιβλέποντες μηχανικοί σας.
Ο τρόπος εργασίας μας έχει ως εξής:
Σε όλους τους πελάτες μας με κάποιο πρόβλημα σχετικό με τον εξοπλισμό ODME προσφέρουμε το εξής σχέδιο δράσης:
Ετήσια Συντήρηση, Διαβάθμιση και Πιστοποίηση:
Αυτό το βήμα θα μας βοηθήσει με την πρώτη επίσκεψή μας στο πλοίο σας να λύσουμε όλα τα πιθανά προβλήματα καθώς και να συλλέξουμε όλα τα στοιχεία που απαιτούνται για τη δημιουργία της βάσης δεδομένων μας ODME, ώστε να είμαστε σε θέση αργότερα να παρέχουμε υποστήριξη στο πλοίο ακόμα και εξ αποστάσεως. Ενώ ο μηχανικός μας θα εκπαιδεύσει εις βάθος το πλήρωμα όσον αφορά τη λειτουργία και τη διαδικασία συντήρησης 1ου βαθμού του συστήματος ODME και θα αναρτήσει σε εμφανές σημείο του πλοίου γραπτές και συνοπτικές οδηγίες για τον τρόπο αντιμετώπισης των προβλημάτων ODME, ταυτόχρονα θα εκδώσει ένα Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης (COC), στο οποίο θα δηλώνεται με σαφήνεια, πώς διαπιστώθηκε, ότι ο ODME σας πληροί ή υπερκαλύπτει τις αρχικές προδιαγραφές. Ως εκ τούτου, θα διατηρηθεί για πάντα η λειτουργικότητα του πλοίου σας.
Αντιμετώπιση Προβλημάτων και Τεχνική Υποστήριξη εξ'αποστάσεως:
Σε άμεση επικοινωνία είτε με το τεχνικό τμήμα της ναυτιλιακής εταιρείας στην οποία ανήκει το πλοίο είτε με το πλήρωμα του πλοίου, συλλέγουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για το πρόβλημα που έχει προκύψει με τον ODME και στη συνέχεια αποστέλλουμε γραπτές οδηγίες στο πλοίο για την επίλυση του προβλήματος.
Παροχή υπηρεσιών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Συλλέγουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για το σφάλμα ODME με τη βοήθεια του επιβλέποντα μηχανολόγου μηχανικού του πλοίου σας καθώς και με τη βοήθεια του πληρώματος. Προετοιμάζουμε όλα τα απαραίτητα ανταλλακτικά και εργαλεία που ενδέχεται να χρειαστούν για την επισκευή του ODME με μία και μόνο επίσκεψη. Έτσι, ο μηχανικός μας έχει μαζί του ανταλλακτικά και εργαλεία, η τιμή των οποίων ανέρχεται κατά προσέγγιση στα 20.000 ευρώ σε ένα έγγραφο CARNE ATA. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να σας αποστείλουμε το σχετικό CARNE ATA για την περίπτωσή σας. Απαιτείται εκ των προτέρων ειδοποίηση τουλάχιστον δύο εργάσιμων ημερών για την προετοιμασία του ταξιδιού στο εξωτερικό. Το κόστος των ανταλλακτικών που ενδέχεται να απαιτούνται για την επιδιόρθωση της βλάβης δεν συμπεριλαμβάνεται συνήθως στην αρχική τιμή, καθώς δεν είναι γνωστό στην περίπτωση της έκτακτης ανάγκης επιδιόρθωσης μιας βλάβης. Η τελική απόφαση για την αντικατάσταση οποιωνδήποτε μερών λαμβάνεται στο πλοίο από τον μηχανικό υπηρεσιών μας και κατόπιν εγκρίσεως από τον καπετάνιο του πλοίου ή τον επιβλέποντα μηχανικό. Ως εκ τούτου, το συνολικό κόστος προσαρμόζεται με το τελικό τιμολόγιο που σας αποστέλλουμε. Τα έξοδα ταξιδιού και τα βασικά έξοδα επιβαρύνουν πάντα τον πελάτη.